برگزاری دوازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه در سال ۱۴۰۲

برگزاری دوازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه در سال ۱۴۰۲

 برگزاری دوازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، دوازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و مدیران گروه های ستادی معاونت در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، دوازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و مدیران گروه های ستادی معاونت در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد. 
محوریت این جلسه در خصوص موضوع تشکیل زیر کمیته های پدافند غیر عامل در دانشگاه بود.
در همین راستا پژمان قرائیان دبیر کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه گفت: " لزوم رعایت اصول پدافندی در حوزه های سلامت همچون دیگر دستگاه های اجرایی ضروری و لازم الجرا می باشد، چرا که تفاوت آن با بلایا در انسان ساز بودن و ماهیت عامدانه آن است.
سپس دکتر سید سعید کسائیان با تاکید بر اهمیّت توجه به این موضوع افزود: " اهمیّت و حساسیت این موضوع تا جایی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود بر لزوم اجرای پدافند غیر عامل هم سنگ با اجرای برنامه های جوانی جمعیت تاکید می نماید" همچنین اضافه نمود، برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید با دقّت نظر و وسواس، تشکیل کارگروها، ارسال صورتجلسات و مصوبات پیگیریِ مداوم گردد تا زمانی که این مهم در سازمان یک ارزش تلقی شده و مورد توجه قرار گیرد. 
در پایان هر یک از مدیران نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان داشتند و جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت . 
  • کد خبر : 45690
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *